divendres, 4 de desembre del 2009

Torroella de Montgrí - Baix Empordà

Aquesta sortida va ser una mica accidentada per el fet de que ja varem sortir una mica mes tard de l’o normal gairebé eren les 17,30h del dissabte, però ames, ames quan varem ser a l’alçada de Vall Carca m’han vaig adonar que no duia al mòbil, ates que estem connectats amb diversos serveis d’atenció per causa del avis no era del tot tranquil·litzador el que no el portéssim a sobre, així que varem torna enredera per anar a buscar i fet i fotut eren les 18,30h que sortíem de Cubelles en direcció a Girona.

Desprès de mes de dues hores de viatge fent com sempre una paradeta en l’àrea del Montseny, varem arribà a Girona.
Un cop instal·lats en la esplanada de una area comercial on també hi havia tres autocaravanes més allí ens varem quedà.

Girona és una petita ciutat que últimament ens passa com la sardana que diu “Girona m’enamora.” Ja que en qüestió de tres mesos l’ha hem visitada tres vegades, però aquesta última era diferent, amb els carrers enllumenats i guarnits per Nadal. Un cop fent la passejada habitual per dintre el casc antic, i com no, fent una xocolata amb xurros varem tornar emprendre la passejada fins a la nostre casa amb rodes.

La nit va esta fresqueta, però ara en aquest temps és quan sestà millor dintre de la autocaravana amb la escalfo que dona la calefacció, cosa que al estiu no tens manera de matar la calor nomes quan vas conduint.

Eren les vuit del mati quan ens varem començar aixecar del i desprès de un von esmorzar bamp emprendre la ruta fins a Torroella de Montgrí, l’Estartit.
L’arribada va ser a les onze del mati, llavors varem descobrir que era la fira d’hivern, només arribà la flaire de unes carns a la braça en va arribà al nas, era l’esmorzar dels genets que estaven apunt de començar la cercavila amb els seus cavalls, carruatges, etc.. però el fet es que nosaltres varem anar expressament a veure el concurs de gossos d’atura, i l’o cert es que va esta mol be.

Ja sabeu com son aquestes fires, vehicles, paradetes de tot tipus, mostres de viandes, etc.. el que varem fer es una passejada per el centre del poble un casc antic mol ben cuidat i digne de ser visitat.
Desprès capa a les dues varem comprar un pollastre a l’ast i em un vinet de la terra el varem regà, ja m’enteneu, be bull dir que varem dinar com a reis. Un cop varem dinar es va enfosqui i en un tres i no res es va posar a ploure. Eixís que varem plegar beles i capa Cubelles falta gent, el import de la sortida omplin el dipòsit de gasoil va ser de poc més de 100€.

--------------------------------------------------------------------------------------------

El concurs de gossos d'Atura de Torroella de Montgrí que es celebra en el marc de la Fira de Sant Andreu, és elCAMPIONAT DE CAMPIONS
Hi participen els campions dels diferents concursos que es celebren tant a Catalunya com a la resta de l'Estat, amb la participació, també, de pastors francesos.
Realment és una gran final.

Torroella de Montgrí - Baix Empordà
29 i 30 / 11 / 2009
Camp d'Esports Municipal - 11 h. matí

Realment és una gran final.